Každých 5 pralinek = krásná krabička. ♥️

Obchodní podmínky

Brutal Choco

Právě čtete všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti KS Local s.r.o.,
IČO: 191 89 257, se sídlem U Potoka 387/42, 792 01 Bruntál, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě pod spisovou značkou C 92220 („my“). Tyto Podmínky upravují vztahy mezi námi, jakožto prodávajícími a vámi, jakožto kupujícími („vy“) na našem e-shopu, který najdete na webových stránkách www.brutalchoco.cz („e-shop“).

  1. Na úvod
    • Cílem těchto Podmínek je vysvětlit vám, jaká máme vzájemná práva a povinnosti vzniklá na základě kupní smlouvy uzavírané mezi námi prostřednictvím e-shopu („Smlouva“) a informovat vás o nich. Kromě těchto podmínek se také v našem vztahu řídíme českými zákony, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Ustanovení Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Ustanovení odchylná od Podmínek si můžeme domluvit a budou mít přednost před Podmínkami.
    • Pravidla pro spotřebitele. Tyto podmínky jsou určeny pro spotřebitele. Pokud jste podnikatel, Podmínky se na vás nevztáhnou a dohodneme si konkrétní podmínky spolupráce individuálně.
    • Rozhodné právo. Tyto Podmínky jsou v českém jazyce a v českém jazyce se uzavírá i Smlouva mezi námi. Pokud vztah založený Smlouvou (včetně Podmínek) obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak je sjednáno, že takový vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena vaše práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    • Změny Podmínek. Znění Podmínek můžeme měnit či doplňovat. Takovou změnou nebudou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. Jednoduše řečeno, změna Podmínek nebude mít vliv na už uskutečněné nákupy.
    • Složení zboží. Informace o složení jednotlivých produktů (např. alergenů) najdete na e-shopu. Stejně tak se ale podstatné informace dozvíte i ze samotného obalu.
    • Skladování. Naše zboží může být někdy křehké nebo náchylné na teplotu. Neneseme žádnou odpovědnost za jakost zboží, pokud po jeho převzetí porušíte skladovací podmínky a pokyny (uvedené v Podmínkách nebo na obalu) nebo pokud si ho nepřevezmete při prvním pokusu o dodání.
    • Můžete nás kontaktovat pomocí těchto údajů:

Adresa: U Potoka 387/42, 792 01 Bruntál

Naše provozovna: Ruská 14, 792 01 Bruntál

E-mail: info@brutalchoco.cz

Telefon: +420 604 242 044

  1. Zákaznický účet
    • Zákaznický účet. Na e-shopu si můžete zřídit zákaznický účet, který poskytuje různé výhody, jako je přehled objednávek zboží, zákaznické slevy a další. Ze svého zákaznického účtu můžete objednávat zboží, nakupovat ale můžete i bez registrace účtu.
    • Správnost a pravdivost uváděných údajů. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží jste povinni uvádět správné a pravdivé údaje. V případě jakékoli jejich změny je aktualizujte. Údaje poskytnuté v zákaznickém účtu a při objednávání zboží považujeme za správné.
    • Zabezpečení. Zákaznický účet je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto informací potřebných pro přístup do zákaznického účtu jste povinni zachovávat mlčenlivost a měli byste je chránit proti zneužití. Neneseme odpovědnost za jakékoli zneužití zákaznického účtu třetími stranami.
    • Zákaz poskytnutí přístupu třetím osobám. Zákaznický účet je pouze váš a nejste oprávněni umožnit jeho použití třetím osobám.
    • Zablokování zákaznického účtu. V případě, že zjistíte, že by mohlo dojít k odcizení informací potřebných pro přístup do vašeho zákaznického účtu nebo k jeho zneužití, bezodkladně nás o tom informujte, my pak po dohodě s vámi můžeme zákaznický účet zablokovat.
    • Zrušení zákaznického účtu. Vezměte prosím na vědomí, že váš zákaznický účet můžeme zrušit, zejména pokud jej delší dobu nepoužíváte (min. 12 měsíců), nebo pokud porušíte své povinnosti ze Smlouvy nebo Podmínek. Často se to ale nestává a před smazáním účtu kvůli neaktivitě vám dáme předem vědět.
    • Údržba. Berte prosím na vědomí, že zákaznický účet ani e-shop nemusí být k dispozici nepřetržitě, zejména s ohledem na nezbytnou údržbu našeho hardwaru a softwaru nebo vybavení třetích stran. Obvykle se ale snažíme takovou údržbu provádět v méně exponovaných časech, například v noci.
  2. Jak probíhá objednávka zboží?
    • Nabídka zboží. Naše aktuální nabídka zboží je uvedená na e-shopu. Veškerá prezentace zboží umístěná na e-shopu je ale informativního charakteru a nejsme povinni ohledně takového zboží uzavřít Smlouvu.
    • Způsoby objednání zboží. Objednávku zboží můžete provést následovně:
      1. prostřednictvím svého zákaznického účtu po předchozí registraci na e-shopu;
      2. vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
    • Volba zboží, množství a způsobu platby a doručení. Při vyplňování objednávky si vyberete zboží, počet kusů zboží, způsob platby kupní ceny a způsob doručení zboží k vám.
    • Kontrola údajů a souhlas s Podmínkami. Před závazným odesláním objednávky můžete libovolně kontrolovat a případně měnit jakékoliv údaje. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce považujeme za správné. Je nezbytné, abyste před odesláním objednávky vyplnili všechny svoje údaje a potvrdili, že jste se seznámili s těmito Podmínkami a souhlasíte s nimi.
    • Závaznost objednávky. Veškeré objednávky podané prostřednictvím našeho e-shopu jsou závazné. Smlouva je uzavřena naším potvrzením vaší objednávky. Uzavřením Smlouvy se my i vy zavazujeme řídit těmito Podmínkami.
    • Potvrzení objednávky. Objednávku vám potvrdíme elektronicky e-mailem. Spolu s tímto potvrzením vám zašleme i tyto Podmínky ve formátu pdf. Pokud bychom náhodou zboží neměli aktuálně skladem, což se obvykle nestává, budeme vás o této skutečnosti ihned informovat a zároveň vás též seznámíme s přibližnou dodací lhůtou. Můžete se rozhodnout, jestli chcete zaslat objednávku splněnou pouze z části, počkat na aktuálně nedostupné zboží nebo i objednávku zrušit. V případě zrušení objednávky z důvodu nedostupnosti zboží vám vrátíme peníze co nejdříve.
    • Komunikační prostředky na dálku. Při uzavírání Smlouvy souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku. Musíme vás poučit o tom, že náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (zejména internetové připojení či náklady na telefonní hovory) si hradíte sami, přičemž se tyto náklady nijak neliší od standardní sazby.
    • Zjevná chyba při uvedení ceny zboží. Pro případ, že by došlo k zjevně technické chybě na naší straně při uvedení ceny zboží (např. místo 100 Kč uvedeme 1 Kč) na e-shopu nebo v průběhu objednávky, nejsme povinni vám takové zboží, za tuto zcela zjevně chybnou cenu, dodat. O chybě vás bez zbytečného odkladu samozřejmě informujeme a zašleme vám na e-mail změněnou nabídku. Ta se považuje za nový návrh Smlouvy. Smlouva je pak v takovém případě uzavřena až vaším potvrzením, že s novou cenou souhlasíte.
  3. Jak nám za zboží můžete zaplatit?
    • Cena zboží. Všechny ceny zboží a přepravy jsou včetně DPH a veškerých souvisejících poplatků. Ceny jsou platné v okamžik učinění objednávky zboží.
    • Akční nabídka. Pokud na e-shopu probíhá jakákoliv akční nabídka, pak platí do vyprodání zásob nebo po dobu určenou námi. Pokud není stanoveno jinak, případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně nijak kombinovat.
    • Způsoby platby. Zboží lze zaplatit způsoby uvedenými na e-shopu v rámci objednávkového procesu, např. platební kartou přes platební bránu, převodem nebo na dobírku.
    • Bezhotovostní platba. V případě bezhotovostní platby se považuje kupní cena za uhrazenou okamžikem připsání částky na náš bankovní účet.
    • Dárkové poukazy. Berte prosím na vědomí, že dárkové poukazy jsou nedělitelné, to znamená, že celá hodnota uvedená na poukaze musí být využita v jedné objednávce. Dárkové poukazy také nelze sčítat a v jedné objednávce lze uplatnit pouze jeden slevový kód. Dárkové poukazy také mají omezenou platnost, která je vždy uvedena u konkrétního dárkového poukazu.
    • Daňový doklad. Po uhrazení ceny zboží vám vystavíme daňový doklad – fakturu, kterou vám zašleme v elektronické podobě e-mailem, který jste uvedli v rámci objednávky.
  4. Jak a kdy vám zboží doručíme?
    • Termín dodání. Zboží, u kterého je na e-shopu uvedeno „skladem“, máme k dispozici a odesíláme jej co možná nejdříve. V případě, že si dodávka výjimečně vyžádá delší období (déle než 30 dnů od uzavření Smlouvy), vás o termínu dodání bezodkladně informujeme. V opačném případě můžete odstoupit od Smlouvy a my vám vrátíme uhrazenou cenu včetně zaplacených nákladů na dopravu, pokud jste je platili.
    • Nedostupnost zboží. Pokud aktuálně zboží na skladě nemáme, dáme vám vědět a zároveň vás seznámíme s přibližnou dodací lhůtou. V takovém případě máte právo odstoupit od Smlouvy, čímž se objednávka zruší.
    • Vyprodání zásob. Jako prodávající máme právo odstoupit od Smlouvy, pokud je vámi objednané zboží nedostupné. V takovém případě vás co nejdříve informujeme e-mailem a do 14 dnů vám vrátíme na váš účet všechny peněžní prostředky, které jsme od vás přijali.
    • Způsoby doručení. Objednané zboží vám zašleme prostřednictvím přepravních služeb (např. Česká pošta, spediční služby PPL, Zásilkovna).
    • Poštovné a balné. Poštovné a balné je účtováno dle aktuálního sazebníku, který se vám vždy zobrazí v rámci objednávkového procesu.
  5. Jak funguje přeprava a dodání zboží?
    • Dodání zboží. Zboží vám dodáme na místo určené v objednávce. Vy jste pak povinni toto zboží při dodání převzít.
    • Opakované doručení. V případě, že je zboží z důvodů na vaší straně nutno doručovat opakovaně či jiným způsobem než uvedeným v objednávce, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručením zboží nebo s jiným způsobem doručení. 
    • Nepřevzetí zboží. V případě, že zboží ani přes opakované doručení nepřevezmete, budeme to považovat za odstoupení od Smlouvy a vtakovém případě máme právo požadovat náhradu nákladů s tím spojených. Vezměte taky na vědomí, že nepřevzetí zboží při prvním dodání může mít vliv na kvalitu zboží (např. může dojít k uložení zásilky v nevhodných skladovacích podmínkách). Za toto neneseme odpovědnost.
    • Informace o dodání. Po expedování každé zásilky posíláme informační e-mail (pokud byl e-mail správně zadán při objednávce) a informační SMS (pokud bylo číslo uvedeno při objednávce), kde je uvedeno číslo zásilky a odhadovaný termín doručení.
    • Kontrola obalu zboží. Při převzetí zboží doporučujeme pečlivě zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad toto ihned oznámit přepravci. V případě, že bude obal zboží porušen, nemusíte zásilku od přepravce převzít.
    • Nabytí vlastnického práva. Vlastnické právo ke zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny (včetně nákladů na dodání), nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu zboží na vás přechází okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy jste byli povinni zboží převzít, ale v rozporu se Smlouvou jste tak neučinili.
    • Skladování. Pokud chcete uchovat zboží déle v bezvadné kvalitě, je potřeba ho skladovat dle instrukcí uvedených na obalu, např. čokoládu v suchu při teplotě 16– 22°C bez přílišných výkyvů teplot.
  6. Jak je to s odstoupením od Smlouvy a vrácením zboží?
    • Odstoupení od Smlouvy. Jako spotřebitel, tedy člověk, který uzavírá Smlouvu mimo rámec své podnikatelské nebo obdobné činnosti, máte právo odstoupit od Smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, e-mailu, telefonu nebo jiného prostředku komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud vám zboží pošleme v několika zásilkách, lhůta se počítá až od převzetí poslední zásilky, naopak, pokud vám dodáváme zboží pravidelně, lhůta pro odstoupení od Smlouvy se počítá od doručení první dodávky. Tento článek Podmínek se vztahuje pouze na spotřebitele.
    • Nemožnost odstoupení. Vezměte prosím na vědomí, že nemáte právo odstoupit od Smlouvy v případě:
      1. kdy bylo zboží vyrobeno nebo upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu, zejména v případě zboží na míru (např. vytvořili jsme vám čokoládu ve vámi navrženém designu);
      2. kdy bylo dodáno zboží v uzavřeném obalu, které jste z obalu vyňali a z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
      3. pokud se jedná o zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo o zboží s krátkou dobou spotřeby (tedy zboží, které se běžně označuje datem použitelnosti slovy „spotřebujte do“ a zboží s konkrétními podmínkami uchovávání, např. uchovávání v lednici nebo mrazáku);
      4. pokud se jedná o zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.
    • Formulář k odstoupení. V případě, že i přes výjimky určené výše máte právo na odstoupení od Smlouvy, můžete využít vzorový formulář, který najdete jako přílohu těchto Podmínek. Většina našeho sortimentu však splňuje podmínky dle odst. 2. (zejména čokoládové výrobky jsou dodáváné v uzavřeném obalu a podléhají rychlé zkáze). Vrácení zboží tedy nemusí být možné. Vždy proto oceníme, pokud nás předem kontaktujete a celou věc se pokusíme vyřešit.
    • Vrácení zboží. V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že vy nám vrátíte zboží a my vám vrátíme zaplacenou kupní cenu včetně nejnižšího poštovného, které nabízíme. Zboží nám musíte odeslat do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Náklady na zaslání zboží zpět k nám hradíte vy.
    • Vrácení kupní ceny. V případě odstoupení od Smlouvy vám vrátíme kupní cenu stejným způsobem, jakým jsme ji od vás původně přijali. Můžeme se ale dohodnout i na jiném vrácení kupní ceny. Kupní cenu vám vrátíme do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od Smlouvy odstoupili. Platbu ale můžeme pozdržet až do chvíle, než nám dojde vrácené zboží zpět anebo do doby, než nám prokážete, že jste zboží odeslali (třeba potvrzením od dopravce).
    • Snížení hodnoty zboží. Zboží si můžete prohlédnout, ale pouze tak, jako byste si ho prohlíželi v kamenném obchodě. Vzhledem k tomu, že se jedná o zboží určené ke konzumaci, je možné si jej prohlédnout pouze tak, aby nedošlo k poškození uzavřeného obalu. Pokud nakládáním se zbožím snížíte jeho hodnotu (např. promáčknete uzavřený obal, aniž byste jej narušili, ale znehodnotíte tím čokoládové pralinky), můžeme vám vrátit částku pouze v takové výši, v jaké budeme moci zboží prodat dalšímu zákazníkovi (tedy za sníženou cenu za zboží tzv. „druhé jakosti“). Je však možné, že v takovém případě nebude možné prodat zboží vůbec.
    • Adresa pro vrácení zboží. Zboží, včetně všech případných dárků, musí být zasláno nebo osobně doručeno na naši adresu: Ruská 14, 792 01 Bruntál. Zboží nám, prosím, neposílejte na dobírku.
    • Vrácení bezplatného plnění. Pokud jsme vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.
  7. Reklamace aneb jak je to s odpovědností za vady?

Pravidla reklamací

  • Bezvadnost zboží. Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídáme za to, že zboží:
    1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti a jiným ujednaným vlastnostem;
    2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž jsme souhlasili;
    3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (nebo skladování);
  • Obvyklé vlastnosti zboží. Dále odpovídáme za to, že vedle ujednaných vlastností:
    1. je zboží vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
    2. zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
    3. je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu a pokynů k použití (nebo skladování), které můžete rozumně očekávat;
    4. zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsme vám poskytli před uzavřením Smlouvy.

Za poslední uvedené čtyři body neodpovídáme v případě, že jsme vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost zboží liší, a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.

  • Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Svá práva z vadného plnění můžete uplatnit do dvou let od převzetí zboží. Pokud se vada projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete věc užívat, v případě, že jste vadu vytkli oprávněně.
  • Zboží s omezenou trvanlivostí. Je-li zbožím věc podléhající rychlé zkáze nebo zboží s krátkou dobou spotřeby (což je většina našeho zboží), je na něm vyznačena doba, po kterou lze věc použít a po kterou si zboží zachová své vlastnosti a funkce, a u kterého lze vytknout vadu maximálně do takto vyznačené doby.
  • Stavení lhůty. Pokud jste vadu vytkli oprávněně, dvouletá doba na uplatnění práv z vadného plnění neběží po dobu, kdy jste nemohli věc používat.
  • Vyloučení odpovědnosti za vady. Práva z vadného plnění nemáte v případě, že jste vadu sami způsobili (např. nesprávným skladováním). Vadou zboží není běžné opotřebení z obvyklého používání.
  • Subjektivní pohled na věc. Prosím, vezměte na vědomí, že nemůžete zboží reklamovat jen proto, že nesplnilo vaše subjektivní očekávání anebo že vám daný produkt nechutná.

Postup reklamace

  • Způsob uplatnění práv z vadného plnění. Reklamaci můžete uplatnit např. elektronicky na info@brutalchoco.cz nebo dopisem/osobně na adrese Ruská 14, 792 01 Bruntál. Zboží nám, prosím, neposílejte na dobírku, nebudeme na něj brát zřetel.
  • Kompletní dodání zboží. Zboží by mělo být dodáno kompletní, tedy tak, jak jste jej od nás obdrželi, abychom mohli reklamaci posoudit.
  • Potřebné informace k vyřízení reklamace. Pokud chcete uplatnit reklamaci, prosím, uveďte nám:
    1. vaše kontaktní údaje;
    2. popis vady zboží (např. čokoládové pralinky dorazily rozteklé a slité dohromady);
    3. vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace (např. požaduji nové čokoládové pralinky).
  • Pro co nejrychlejší a nejefektivnější vyřešení reklamace nám prosím pošlete i fotografii zboží a vady, kterou si přejete řešit. Je možné, že se na vyřešení reklamace dohodneme i bez nutnosti odesílat zboží zpět k nám, proto oceníme tento postup.
    • Dodání nové věci nebo oprava. Pokud má zboží vadu, můžete požadovat její odstranění. Podle své volby můžete požadovat:
      1. dodání nové věci bez vady; nebo
      2. opravu věci,

ledaže je pro nás vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný (typicky u našich potravin a čokolád) nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. V takovém případě můžeme odmítnout vadu odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.

  • Přiměřená sleva nebo odstoupení. V těchto případech můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy:
    1. pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže;
    2. když se vada projeví opakovaně, což znamená třikrát a více;
    3. pokud je vada podstatným porušením Smlouvy;
    4. když je z našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.
  • Nevýznamnost vady. Odstoupit od Smlouvy ale nemůžete, pokud není vada zboží významná.
  • Platba až po vyřízení reklamace. Dokud nesplníme své povinnosti z vadného plnění, nemusíte nám platit dosud neuhrazenou kupní cenu nebo její část.

Vyřízení reklamace

  • Přijetí reklamace. Jsme povinni přijmout reklamaci v kterékoliv provozovně, kde je to možné s ohledem na sortiment prodávaných produktů, případně i v našem sídle.
  • Potvrzení o přijetí reklamace. Při uplatnění reklamace vám vydáme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o vyřízení reklamace.
  • Lhůta pro vyřízení reklamace. Do 30 dnů od uplatnění reklamaci vyřídíme (včetně odstranění vady) a informujeme vás o tom. Můžeme se společně dohodnout i na delší lhůtě. Pokud 30denní lhůtu nedodržíme, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  • Potvrzení o vyřízení reklamace. Po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení zamítnutí reklamace.
  • Úhrada účelně vynaložených nákladů. Máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.
  • Návod k použití. Před prvním použitím některého zboží jste povinni prostudovat návod k použití, pokud vám ho zašleme elektronicky nebo spolu se zbožím a následně se informacemi z něj řídit. V opačném případě se totiž vystavujete nebezpečí, že svým nesprávným užíváním (nebo jeho skladováním) zboží poškodíte a nebudete moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.
  1. Jak je to s ochranou osobních údajů a nezákonným obsahem na e-shopu?
    • Zpracování osobních údajů. S vašimi osobními údaji zacházíme v souladu s právními předpisy a chráníme je jako oko v hlavě. Všechny informace, které nám sdělíte, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet. Jak je to s ochranou osobních údajů naleznete ve zvláštním dokumentu ZDE.
    • Jelikož náš e-shop umožňuje zákazníkům zveřejňovat recenze, jsme mimo jiné povinni dodržovat některé zvláštní regulace Evropské unie. Mezi tyto regulace patří Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb („DSA“).
    • Automatizované rozhodování. Pro kontrolu nebo vyhodnocování nezákonného obsahu nevyužíváme žádné automatizované rozhodování ani rozhodování založené na algoritmech. Využíváme pouze lidský přezkum.
    • Kontrola obsahu. Neprovádíme aktivní monitorování recenzí, které vkládáte na e-shop. Zároveň vložený obsah recenze nikdy sami neměníme. Můžeme však tento obsah před jeho zveřejněním nebo i později namátkově kontrolovat, případně provést jeho kontrolu po upozornění příslušnými orgány, uživateli nebo jinými osobami.
    • Obsahu porušující Smlouvu, Podmínky a právní předpisy. Cílem takové kontroly je zjistit, jestli daný obsah neporušuje Smlouvu (včetně Podmínek) nebo obecně závazné právní předpisy. Pokud zjistíme, že došlo k porušení, můžeme takový obsah nezveřejnit, skrýt nebo odstranit.
    • Skrytí a odstranění obsahu. Pokud skryjeme nebo odstraníme nezákonný nebo závadný obsah vaší recenze dle písm. b), budeme vás o tom informovat e-mailem. Pokud s tímto postupem nebudete souhlasit, můžete se proti němu ohradit e-mailem do 15 dnů od informování. Následně své rozhodnutí do 30 dnů přezkoumáme a rozhodnutí vám oznámíme e-mailem. Proti tomuto rozhodnutí není možné se odvolat nebo podat jiný opravný prostředek.
    • Hlášení nezákonného obsahu. Pokud považujete určitý obsah publikovaný na e-shopu za nezákonný, můžete nás o tom informovat na výše uvedených kontaktech. Můžete k tomu využít vzorový formulář, který najdete jako přílohu těchto Podmínek. Po obdržení takového sdělení potvrdíme jeho přijetí. Bez zbytečného odkladu vás budeme informovat o našem rozhodnutí, včetně informací o možnosti podání námitek proti rozhodnutí. Všechna sdělení obsahující nezbytné informace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, s maximální péčí a objektivně.
    • Komunikace za účelem nahlášení nezákonného obsahu. Pro komunikaci s námi za účelem nahlášení obsahu můžete využít e-mail uvedený v těchto Podmínkách. Na uvedených kontaktech je možné s námi komunikovat v českém a anglickém jazyce.
  2. Jaká máme navzájem další práva a povinnosti?
    • Vyřizování stížností. Vyřizování vašich stížností zajišťujeme prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy. Informaci o vyřízení vaší stížnosti vám zašleme na vaši e-mailovou adresu.
    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: COI.
    • Živnostenské oprávnění. K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
    • Elektronická pošta. Veškerou písemnou korespondenci si můžeme doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  3. Závěrečná ustanovení
    • Neplatné nebo neúčinné ustanovení Podmínek. Je-li některé ustanovení Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
    • Autorská práva. Všechna práva k našemu e-shopu, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozložení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, patří nám. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat e-shop nebo jeho části bez našeho souhlasu.
    • Zákaz zneužití a odpovědnost za zásahy třetích osob. Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do e-shopu nebo v důsledku jeho použití v rozporu s jeho určením. Při využívání e-shopu nesmíte používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmíte ani vykonávat žádnou činnost, která by mohla nám či třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící e-shop a užívat e-shop nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením nebo účelem.
    • Potvrzení o uzavření Smlouvy a archivace Smlouvy. Potvrzení o uzavření Smlouvy vám zašleme e-mailem. Samotnou Smlouvu včetně těchto Podmínek archivujeme v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Pokud ji potřebujete, napište nám a my vám ji rádi zašleme.
    • Přílohy. Přílohu těchto Podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy a formulář pro oznámení nezákonného obsahu.

Tyto Podmínky platí od 4. prosince 2025.

 

Příloha č. 1 VOP

Odstoupení od Smlouvy do 14 dnů

Kupující:

Jméno:   _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Adresa:  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Telefon: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _   E-mail: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Požadovaný způsob vrácení peněz: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  

Případné číslo bankovního účtu / kód banky, na který si přeji vrátit kupní cenu:

 _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _/ _  _  _  _  _  _  _  _  _ _ _

 

Číslo faktury:   _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Číslo Objednávky:  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

 

Vrácené Produkty _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Důvod vrácení:

(pro náš lepší přehled můžete zaškrtnout některou z uvedených možností, nejste ale povinni to udělat)

  • nelíbí se barva           
  • nevyhovující rozměr
  • nevyhovující materiál
  • zboží vypadá jinak, než jsem předpokládal
  • pozdní dodání
  • doručeno jiné zboží
  • jiný důvod _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

 

 

       Datum a podpis zákazníka

 


 

Příloha č. 2 VOP

Formulář pro oznámení nezákonného obsahu

Název, sídlo a IČO / jméno a příjmení:

Kontaktní údaje (e-mail):

Jednoznačný údaj o přesném elektronickém umístění nezákonného obsahu (URL adresa a, pokud možno, další informace umožňující identifikaci nezákonného obsahu):

 

  

Vysvětlení, proč považujete daný obsah za nezákonný:

Odesláním tohoto oznámení prohlašuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení obsažené v tomto oznámení jsou přesné a úplné.